Payne Sodmactire

Payne Sodmactire

HozzászólásSzerző: Payne Sodmactire » 2013.02.12. 14:34

Általános

Karakter neve: Payne Sodmactire

Kora: 23

Nem:

Faj: Vérfarkas

Szint: 1. szint; Kölyök

Jellemzők

Külső tulajdonságok:
Emberi: Nőhöz képest nagyon magas, kevéske híján 180 cm, és ehhez a magassághoz szálkás kecses izomzat tartozik. Egy ragadozó jól kidolgozott, olajozottan működő testfelépítése. A bőre nem hófehér, inkább olyan krémbarna, ami a fehérből lesz, ha a gazdája a szabad ég alatt tölti a napjait. A haja hosszú és hullámos vörös zuhatag, lángtengerként követi a gazdája minden mozdulatát. A szemei különös farkasszerű borostyán sárgák és néha mintha a távolba révednének, nem arra, akivel a gazdájuk éppen beszél.
Farkas: Farkasként is nagy, de inkább karcsú szálkás izomzattal, mint drabálisan termetes. Van valami kecses az egész testfelépítésében a járása könnyed, mintha a legkisebb zajt is el akarná kerülni futás közben. A szemei farkasalakban is ugyanolyanok, mint emberiben, borostyán tűzzel izzó sárga tavak. A bundája szürke néhol rezes beütéssel, mintha előtűnne a szürke bundából az emberi alakban vörös haja.

Belső tulajdonságok:
Ha emberek közé kerül mindegy védekezésül harsány és kihívó lesz a viselkedése, a zavarát gyakran hangerővel vagy agresszióval takargatja, amióta annyi sérelem érte. Egyedül a természetben lesz önmaga, csendes és nyugodt, de a városokban mintha eloszlana a farkas nyugalma, és vörös hajához illően lobbanékony lesz, ha valaki beleköt. Mostanság leginkább olyannak tűnik, mint aki két végről égeti a gyertyát, sokat iszik, ír szivarozik, és elég gyakran provokál, vagy csak kerül bele bunyókba, ha valaki olyat mond, ami neki nem tetszik.

Képességek:
- Önuralom 1p;
- Alakváltás 1p;
- Regenerálódás 1p;
- Dominancia 1p;

- Kiemelkedő tulajdonság:
- Hallás 1p;
- Szaglás 1p;

(Elosztható (5+1) /elköltött pontok (6))

Események & Idő

Életút:
- Egy cikk kapcsán küldött a főnököm a Shiotome völgybe, hogy írjak az Illúzió Társulatról. Itt futottam bele egy testvérpárba és velük mentem be az előadásra. A kislány nem volt valami feltárulkozó és úgy vettem észre nem kedvel engem túlzottan, de az ilyesmi soha nem zavart.
Végül azonban belekeveredtem egy kis családi ügyletbe a szünetben, amikor Alva nővérének hittek és így vele együtt mentem a cirkuszos fickóhoz. Az egész hely nagyon gyanús volt, farkasokat éreztem, ahogy a Főnök irodájába kísértek minket. Itt a fickó előadta, hogy a lányok anyja valami titkos üzeneteket továbbított meg hogy ezért ölték meg... Azonban nem nyúlik hosszúra a beszélgetés, mert Alva sem túl együttműködő. Tehát a Főnök átad neki egy névjegyet majd távozik is. A kislány is ezt teszi, én azonban "végignézem" az előadást, ha már ezért jöttem, elvégre valamiből élni kell.
- Hazafelé fejben már kész cikkel betértem a kávéházba, ahol ismét egy régi ismerőssel futottam össze. Ő bemutatott egy állítólagos jövendőbeli farkasnak és megkért rá, hogy kísérjem el az Ulfric elé. A sráccal megegyeztünk, hogy én elkalauzolom oda, cserébe egy cikkért személyesen egy múltlakótól. Jó üzletnek tűnt, habár a fogadtatásom elég kétes volt otthon, de vállaltam már ennél nagyobb veszélyeket is. Végül elbúcsúzva Adyától elindultunk Bloosxba.
A bloosxi teleportkapunál azonban nem jutottunk messzebb, mert itt Alva tűnt fel népes kis farkas társaságával. A eltérő világnézetek összecsapása, meg az egymás méricskélése után végül meg is indultunk apámhoz. Alva azonban telefont kapott így le kellett válnia kicsiny társaságunkról.

Teljesült álmok, életcélok:
-

Társadalom

Titulus:
-

Kapcsolatok:
Sok embert ismer mivel itt született és nőtt fel. (Sok njk)
Fehér Agyar – Apám.
Alva - Tinilázban égő kislány, aki túlságosan is engedetlen és nagyszájú akar lenni, de majd kinövi, hiszen gyerek még.
Addeus Axcylius - Érdekes fickó és reménybeli interjúalany, a többi meg úgyse számít.

Eredmények:
-

Népszerűségi ráta: A verseit és írásait sokan kedvelik, habár van olyan, aki ellenzi a nyíltságát, és azt, hogy őszintén és szókimondóan leírja a véleményét. Farkaskörökben annyira nem kedvelik, mert csak bonyodalmat jelent az Ulfricnak.

Vagyon

Összes pénz:
Ebből elköltött: -
Maradék:

Vagyontárgyak és felszerelés:

Otthon(ok):
- Lakás H'Sekiratban.


Egyebek

- Tetoválás a jobb oldalán (kraken) és karján (mosolygós és szomorú arc.)
- A Napjaink Szemének dolgozik

Felhasználó

Főkarakter: Lynarin

Eddigi eredmények: -

Staff-pozíció: -
Kép
Avatar
Payne Sodmactire
Kölyök
Kölyök
 
Hozzászólások: 42
Csatlakozott: 2013.02.11. 15:39
Karakterlap: [link]
Adatlap: [link]
Speciális: Jelenkori karakter

Re: Payne Sodmactire

HozzászólásSzerző: Alyara Nirois » 2013.02.12. 20:11

No menjél.
Kép
Avatar
Alyara Nirois
Arany céhvezér, Mágikus diplomata
Arany céhvezér, Mágikus diplomata
 
Hozzászólások: 1096
Csatlakozott: 2012.04.04. 15:54
Tartózkodási hely: Budapest
Karakterlap: [link]
Adatlap: [link]
További karakterek: Mira, Laila, Eoryann, Neferadynee


Vissza: Vérfarkasok

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó