A Tíz Város Szövetsége

Változások, fejlesztések a XXI. századhoz képest.

A Tíz Város Szövetsége

HozzászólásSzerző: Alyara Nirois » 2012.05.09. 13:57

Negapan kontinensét a Tíz Város Szövetsége vezeti. Az alábbiakban a tagvárosok vezetőségéről és külleméről adunk leírást.

H'Sekirat

Kép

Látkép:
H'Sekirat olyan gyönyörű város, amilyet ritkán lehet látni. Valódi jövő városa. Az épületek égig érő üvegcsodák, amiket fényhidak kötnek össze egymással. A városnak 5 szintje van. Legalul élnek a legszegényebbek, akiknek csak a régiek mocskában van pénze házat bérelni. Aztán jönnek a köztes árnyalatok, egészen az 5. szintig, ahol a város előkelői a különböző fajok vezetői tanyáznak. Ez afféle főváros, ahol a különböző lények találkozhatnak. Itt tilos megölni az ellenségeid, mert akkor mindenki ellened fordul, ennek ellenére messze nem a legbarátságosabb hely. A boltok és egyéb közhelyek többnyire a 2-3. szinten helyezkednek el. Ez a város is kör alaprajzú, akár a többi. Középen helyezkedik el a Tanácsterem, ez a lenyűgöző építmény, ahol a különböző fajok képviseletei találkoznak. A várost átszövő fényhidak és alagutak olyan kuszává és kiismerhetetlenné teszik ezt az óriási várost, hogy gyakran még az őslakosok is eltévednek itt. Az a legegyszerűbb, ha felbérelünk egy tündért, akikből rengetegen vándorolnak ide a Tündérdombokból, el az elnyomó sidhek uralmától. Az apró szárnyas lényeknek valami félelmetes memóriájuk van, elég megmondani nekik a címet és odavezetnek. Nem csak függőlegesen, de vízszintesen is öt részre van osztva a város, minden ilyen kerület két fajnak ad otthont, többnyire olyanoknak, akik jól megférnek egymással.
A fővárost a másik kilenccel teleportkapuk kötik össze, amiknek megépítésére senki nem emlékszik, úgy mondják egyidősek a városokkal, a természetfeletti lényekkel együtt jelentek meg, de még a mai fejlett technikának sem sikerült rájönnie a működési elvükre.

Vezetőség:
H'Sekiratot a kilenc másik város előkelőiből álló tanács kormányozza, bár hivatalosan a szenátoré a hatalom. Patlimas szenátor áll a város élénk, ő intézi az élelmezést, a forgalom lebonyolítását, az illegális bevándorlókat és minden olyan ügyet, amik a várost érintik, de nem terjednek ki a Tíz Város Szövetségére.
A Tanácsteremben ő vezeti le az üléseket, ez a jókedvű őszhajú öregember, aki természetfelettiekkel és emberekkel egyformán barátságos, és furcsa módon mind a két réteg szereti is.
A Tanácsba a többi város vezetői és néhány nemes, (fajonként három tartozik) ilyen gyűléseket csak valódi végszükség esetén hívnak össze. Eddig összesen egy volt, amikor a vadászok teljesen elszemtelenedtek és korlátlanul gyilkoltak minden természetfelettit.

Vhinudrat

Látkép:
A vadászok városa hasonlít a tíz város közül a legjobban a fővároshoz, bár ez a hasonlóság csak abban mutatkozik meg, hogy ezt a várost is mintha egy sci-fi könyvből ollózták volna ki. A város gyakorlatilag egy Magas üvegházakból álló katonai létesítmény, amit ezerféle biztonsági kordonnal vettek körbe. Mire bejutsz a városba, vagy ötször ellenőrzik a retinádat, az ujjlenyomatod, de még a fenekeden lévő tetoválást is. Olyan szigorúak a biztonsági szabályok, hogy még a mágiával átitatott bosszúszomjas természetfelettiek sem jutottak be soha. A vadászok a házak falát csüngő atombiztos gubókban laknak, vagyis inkább ide térnek meg pihenni két vadászat között és feltölteni a muníciót. Ezek a kis fészkek nem csak a vadászt védik a külvilágtól, hanem a külvilágot is a vadásztól, ha valaki véletlenül felrobbantana egy atombombát a gubóban, akkor másoknak nem esne baja kint.

Vezetőség:
Ezt a tökéletes harci gépezetet egy középkorú házaspár irányítja. Ha az utcán összetalálkoznál Hunor Atillával és a feleségével Emőkével azt gondolnád, hogy boldog középosztálybeliek, akik maximum azon idegeskednek, hogy legyen film a kamerában, amikor a gyerek balettelőadását mennek filmezni, és mekkorát tévednél! Ez a két magyar származású ember elkötelezett vadász és remek stratéga, félelmetesen bánnak minden létező fegyverrel és még maguknál a természetfelettieknél is jobban ismerik a varázslényeket. Amikor a gyerekeiket megölte egy vámpír, akkor kezdtek a vadászatba és azóta ők a legjobbak benne. A várost amúgy az Öregek Tanácsa irányítja, amibe 5. szint után lehet belépni. Ők adják ki a vadászengedélyeket, mivel a vadászat illegális, így jól meg kell válogatni, hogy kit kap el az ember. Ugyanis komoly büntetést kap, gyakran halállal lakol, akit rajtakapnak, hogy megölt egy varázslény, főleg a második nagy gyűlés óta, amiről az egész összehívott tanács döntött H'Sekiratban.

Ha úgy gondolod képes lennél jobban irányítani a vadászok társadalmát és már ötödik szinten vagy, írj egy sztorit, hogy a házaspár miért hagyta rád a vezetést, és ha tetszik, lehetsz a vadászvezér.

Necradit

Látkép:
Ha egyszer meglátod ezt a helyet, a képe örökre az elmédbe vésődik, sötét komor és félelmetes hely, olyan, amilyet a legtöbb ember esetleg rémálmaiban lát. A város gyakorlatilag egy kör alakú fennsíkon elhelyezkedő sziklameredélyekből áll. Mintha a talajból ezer tüske nőtt volna ki, hogy átlyukassza az eget. Minden vámpírnak külön tüskéje van aminek a helye attól függ, milyen helyet foglal el a fióka a vérivók társadalmában. Minél közelebb lakik valaki a kör középpontjához, annál befolyásosabb. Az éjszaka gyermekei többnyire a tüskék tetejében tanyáznak, ahová a vadászok ritkán tudnak utánuk jönni. A tüskék berendezése csak a vámpír ízlésétől függ. A majdnem függőleges falú tüskékre csak a vámpírok tudnak feljutni, használva azt a képességük, hogy árnyékká/köddé/denevérré tudnak változni.

Vezetőség:
A vámpírok éjszakai városát a vámpírkirály irányítja, a neve Nostrefat. Agyafúrt, kegyetlen halhatatlan, aki már Drakulát is személyesen ismerte. Kemény kézzel kormányozza az éj gyermekeit és minden hibát komolyan megtorol. A király után következnek rangban a hercegek és hercegnők, akik a vámpírtársadalom elitjét képezik, ők a legerősebb halhatatlanok. Aztán jön a Vámpírtanács, ami a sziklatűkből álló város valódi kormányzását végzi. A Tanács bírálja el, hogy melyik vámpír hozhat létre új vámpírt, és két vámpír viszálykodásának ügye is hozzájuk kerül. Utánuk következik a nép, az öt különböző szinten álló vámpírok.

Ha elérted az ötös szintet, kérhetsz újabb címeket, mint a Tanácstag, vagy a Herceg/Hercegnő. Ha elég nagy a hatalmad és nagyon aktív vagy, ráadásul írsz egy gyönyörűen megszerkesztett izgalmas sztorit arról, hogy hogyan történt, lehetsz te a vámpírkirály, legyőzve az agyafúrt Nostrefatot. (A jogot fönntartom, hogyha nem tetszik a történet, nem leszel vámpírkirály/nő.)

Bloosx

Látkép:
Mintha egy békés indiántelepülésre érkeztünk volna. A természettel tökéletes összhangban sátrak állnak, megbújva a fák árnyékában, vagy egy tiszta patak mellett. A sátorváros kör alakban terül el, mint a többi település, középen egy közepes fapalotával, ahol az Ulfric lakik. Bármelyik farkas felállíthat egy sátrat, aki a falka tagja, de ha túl közel rakod a telephelyed a kör közepéhez lehet, hogy a többiek a szívükre veszik.

Vezetőség:
A falkát az Ulfric irányítja, akinek a neve Fehéragyar. Hatalmas férfi bőre barna, mint aki mindig a napon tölti az erejét, a haja pedig hófehér, de ez nem a kortól van, hiszen alig múlt el 25 éves. A második hely a Lupáé, az Ulfric párjáé, aki félig feleség félig szerető, a neve Fekete Hold. A két farkas együtt irányítja a falkát, aminek te is a tagjává válhatsz. A farkasoknak semmilyen tanácsa nincs, az Ulfric szava szent, minden más sérelmet pedig harccal orvosolnak a vérfarkasok.

Itt is ugyan az a szabály, mint a többi városban, ha Ulfric vagy Lupa akarsz lenni, leírod hogyan győzted le harcban a vezetőt.

Uclysse

Látkép:
Ha elsétálsz mellettük, talán észre sem veszed őket. Két domb, egymástól olyan ötszáz méterre, amiket talán csak annyi különböztet meg a környezetüktől, hogy a fű zöldebb és selymesebb rajtuk. Itt nem az számít, amit kívülről látsz, hanem ami belül van. A Tündérdombok ugyanis élnek. Saját személyiségük és akaratuk van, több bennük a varázserő, mint az egész világon bárhol. Egy tündedombba csak feyek léphetnek be, vagy olyan emberek, esetleg más lények, akiket a sidhe király, vagy királynő meghívott. Még az ajtót se találhatja meg más. Ellenben ha egy sidhe a tenyerét a puha pázsitra teszi, a közelben valahol megjelenik egy ajtó, hogy milyen formájú és színű, az csak a Domb hangulatától függ. És ha átlép az ajtón, megkezdődik a varázslat. A Tündérdombok azonosak, bár a bennük élő két nép nem is különbözhetne jobban. A dombok legfontosabb tulajdonsága, hogy folyton változnak, a Domb kedve szerint változtatja a folyosók irányát, vagy a szobák elhelyezkedését. Soha nem tudhatod, hogyha kimész a konyhába egy teáért, a szobád ott lesz-e még akkor is, amikor visszamész. Az egyetlen állandó terem a Csarnok, ahová az ajtón át érkezel. Egy tükörfalú tíz méter magas boltíves helyiség. Néha a domb ezen is változtat, függönyöket rak rá valamilyen színben, de ez a hely többnyire állandó. A Tündérdombok csak a királyra, vagy a királynőjükre hallgatnak, de rájuk néha a legszélsőségesebb mértékben. Például ha a király azt mondja, hogy több időre lenne szüksége, az idő lelassul és amíg a külvilágban egy nap telik el, addig a dombokban egy hét.
Egy dolgot fontos tudni, odabent semmi sem lehetetlen!

Vezetőség:
A tündéreknek és a goblinoknak is van királya vagy királynője, de ezek a népek is királynőstül királyostul a sidhe vezetők alá tartoznak. Nem kimondottan egy udvarhoz tartoznak, hiszen a saját udvarukban ők az urak, mindössze ezek az udvarok valamelyik Tündérdombban vannak, és így a mindenkori királynak vagy királynőnek engedelmeskedniük kell azért.
A Fekete sidheknek és az Arany sidheknek is saját királyuk van és nemességük, amik véletlenül sem keverednek egymással. A jelenlegi arany sidhe király Drabussus A Köd és a Nap királya, a Tündérdomb már nem hallgat rá, ötszáz éves uralma alatt valamiért elvesztette a Domb kegyét. A Fekete sidhek királynője pedig Ammerit volt, de rá a Domb már egyáltalán nem hallgatott és a népe is úgy hitte, balszerencsét hoz rájuk. Amikor erre a helyre költöztették át a Tündérdombokat olyan ötszáz éve, akkor vesztette el az új domb kegyeit.

A Fekete sidhek királynője Lynarin, az Arany Udvar uralkodói posztja ellenben még kiadó egy jó történet és ötös szint ellenében.

Polimetron

Látkép:
Mintha egy gyönyörű kastélyt és a hozzá tartozó várost itt felejtettek volna a középkorból. A központban elterülő vár köré épültek a kisebb házak, amiket néhol termőföldek szakítanak meg. Az egész hely valami lehetetlen békességet áraszt, egy furcsa veszélyes aromával, hiszen tudod, hogy itt semmi nem az, aminek látszik.

Vezetőség:
Ezt a békebelinek tűnő várost furcsa rend alapján irányítják. A váltók céhekbe tömörülnek, akik valamilyen furcsa nevet viselnek magukon pl.: Fekete halál céhe. A várost a céhmesterek tanácsa irányítja, de aki nem tagja egy céhnek sem, az elveszett ember, szabad préda mindenkinek. Három nagy céh van, amiknek vannak kisebb alcéheik. A három legfontosabb A Smaragd céh, A Fehér páva céh és az üvöltő sakál céh. Ennek a három céhnek a pasája(vezetője) valódi méltóság, gyakorlatilag már alakot sem váltanak, mert alantas dolognak gondolják. A három nagy céhnek vannak szövetséges céhei is. Ha egyszer kitör a céhháború, a legtöbben messziről elkerülik a várost, mert szörnyű leszámolásokra képes az ezerarcú nép.

Ha eléred az ötös szintet nyithatsz saját céhet, ami valamelyik nagy céh szövetségese. Vagy leválthatod valamelyik pasát, de ahhoz nagyon jó sztori kell ám.

Gsoht

Látkép:
Valódi szellemváros. A régi vadnyugati filmek rendezői elsápadnának az irigységtől, ha meglátnák. Az utcák kihaltak, a házak ablakában csak néha tűnik fel egy villódzó alak. Itt élnek a lidércek, a holtak itt ragadt szellemei. Legtöbben nem tudják elhagyni a várost, a mindent bekerítő széles sóval töltött acélgyűrű miatt, de türelmük van bőven, várnak bármilyen alkalomra. Azt mesélik, azt utazók, akik betévedtek ide, soha nem tértek vissza.

Vezetőség:
A városnak semmilyen vezetői kara, vagy irányító hatalma nincs. A holtakat egyszerűen nem érdekli a közigazgatás, vagy a politika. Mindenki kialakít valamiféle életet magának, gyakran hónapokon át egy zsebkendő lebegtetésével szórakoznak. Furcsa és érthetetlen lények, de messze nem ártalmatlanok! Ha egyszer kiszabadulnak, borzasztó dolgok történhetnek.

Altmyrca

Látkép:
Az egész hely egy szürreális álomnak tűnik. Az itt élők nem csak hogy minden hétköznapi dologhoz varázslást használnak, de a házaik is mágiával építik. Az egész helyben nincsen semmilyen rendszer. A felhők alját csiklandozó csavart paloták és földbe fejjel lefelé épített tornyok egyaránt megtalálhatóak. Az csak a véletlen szerencsén múlott, hogy a város megtartotta a megszokott köralakot. Az egyetlen normálisnak mondható építmény a nyílt színháznak tűnő Mágikus Tanácsház, ami a város közepén mágiával emelt tíz méter magas hegy tetején trónol.

Vezetőség:
Az egész díszes varázskompániát egyetlen ember képes csak kézben tartani, a neve Merlin, igen, igen, pontosan az a Merlin. Valami félresikerült szellemidézésnél, vagy démonhívásnál keltette életre egy középerős varázsló még a 25. században, azóta van valami rendszer a mágiahasználók világában. Azt rebesgetik Merlinnek embertelen hatalma van és ismeri a bölcsek kövének lelőhelyét is. Ő vezeti a Mágikus Tanácsot, aminek a különböző varázslati ágak legjobbjai a tagjai.

Ha úgy gondolod helyed van a Mágikus Tanácsban, esetleg van merszed megmérkőzni Merlinnel, akkor várjuk a sztorit! Persze csak 5. szinttől.

Aquapolitant

Látkép:
Ez az a látvány, amiben csak akkor lesz részed, ha kopoltyúd nő, vagy uszonyod, esetleg rengeteg pénzeden fölvásárolod a létező legjobb búvárfelszerelést. Annyi azonban bizonyos, hogy a sellők városa méltán viseli a tenger gyöngye címet is, mert ennél egzotikusabb hely kevés van. A házak és a középen elterülő palota korallból igazgyöngyből épült, esetleg vulkáni tufával kiegészítve, de a házak között találsz óriáskagylókat, vagy apró sziklaüregeket is. És ezt az egész helyet még sejtelmesebbé teszi a vízen átszűrődő szitált napfény.

Vezetőség:
A Vízalatti királyságot XIV. Poszeidón irányítja. A sellőkirály ősz szakállával és korallkoronájával valóban hasonlít névadójára, akitől mellesleg származtatja magát, sőt, az ősök tiszteletére még háromágú szigonyt is hord magánál. A tényleges vezetés azonban a sellőkisasszonyoké, akik az öreg Poszeidón lányai és minden apró cseprő dolgot törvényesen és ügyesen oldanak meg. A férfiaknak nincs nagy vezetői szerepe a sellők népében az öreg Poszeidón is inkább bábú, mint valódi vezető, az uralom a sellőkisasszonyoké.

Anolgelis

Látkép:
Takard el halandó orcád, mert a mennyei pompa nem való gyarló szemeknek! Minden bizonnyal ez az egyik legelzártabb város a kilenc közül. A történelem során csak egyszer-kétszer esett meg, hogy az angyalokon kívül más is betette ide a lábát. Azok a szerencsés utazók úgy mesélik, a paradicsom sem lehetne szebb. Állítólag a várost arany és krémszínű felhőkből építették, föl, a felhőkből pedig néhol puha pázsit sarjad, amibe a világ leggyönyörűbb virágai vegyülnek. A fák kérge hófehér, a leveleik pedig mintha aranyból lennének öntve. Az eget szivárványok hálózzák be, ezerszínű fényt ontva a tökéletes világra.

Vezetőség:
Az angyaloknak egy vezére van, aki Michaelnek nevezi magát. Senki nem tudja, hogy ő az a Michael-e, akiben annyian hittek, esetleg róla kapta a nevét, vagy róla nevezték el a mennyei seregek vezetőét. Az angyalok népét amúgy is valódi homály fedi. Amikor a nyilvánosság elé léptek, az emberek először isten hírnökeinek tartották őket, később genetikai mutánsoknak, akik véletlenül megegyeznek a mesebeli angyalokkal. Az igazságra talán soha nem fogunk rájönni, de elég annyi, hogy az angyalok itt élnek, a fejünk felett, vezetőjük pedig Michael, akinek az összes többi angyal engedelmeskedik.

Kép
Avatar
Alyara Nirois
Arany céhvezér, Mágikus diplomata
Arany céhvezér, Mágikus diplomata
 
Hozzászólások: 1096
Csatlakozott: 2012.04.04. 15:54
Tartózkodási hely: Budapest
Karakterlap: [link]
Adatlap: [link]
További karakterek: Mira, Laila, Eoryann, Neferadynee

Vissza: Világleírás

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó