Karakter régi neve: Weindligher Andor
Karakter új neve: Rabraquat
Kora: 20 év
Nem: Férfi
Faj: Arany Sidhe
Szint: 4. - Arisztokrata
Külső tulajdonságok:
- 205 cm magas, arányosan szép aranybarna bőrrel rendelkező sidhe. Tekintetéről árad a felsőbbrendűség és a határozottság. Kidolgozott izmok feszülnek gyönyörű bőrén, hosszú fekete haja a földet verdesi. Különleges türkiz-arany-fekete szembogara bárkit megbabonázhat, arcéle pedig markáns, fülei enyhén elnyújtottak. Ő a tökéletesség megtestesítője.
Belső tulajdonságok:
- Igazi felsőbbrendű. Az Arany Siedhe-ket még-még elnézi, de a többi fajt egyenesen 'mocsoklakóknak' titulálja. Ez a kedves elnevezés még régi életéből maradt meg számára. Mindenkinél többre tartja magát, igaz, általában megfelelően viselkedik. Persze, ha nem kell véka alá rejteni gondolatait, meg is ossza azokat másokkal. A pénzt és az élvezeteket szereti, ezek minden formájában. csak a nála hatalmasabbakkal beszél normálisan, vagy azokkal, akik elnyerték valamilyen módon a bizalmát.
Képességek:
- Hatalom: Levegő 5.
- Karizma: 4p
Elementaritás: 3p
Türelem: 3p
Összes (gyűjtött és kapott) pontok: 33p (alap+szintlépés: 5+1+2+3+4=15; 1. toborzó verseny: 4; MET I 3; MET II: 4; Tábor: 3; Danu Gyermekei: 3; Meghívás - Ainslye: 1)
Felhasznált pontok:
- Karizma 1+2+3+4=10p
Elementaritás: 1+2+3=6p
Türelem: 1+2+3=6p
Összesen: 22p
Maradék pontok: 11p
Átkerülés időpontja: 2010. november 21. - 2899. november 22.
Életút:
Érkezés: Klári és a bolt után, ahol elájultam, meglepődve tapasztaltam valamit. Bár látszólag ugyanabban a boltban ébredtem, nagyon sok minden megváltozott. Legfőképpen én, hiszen tökéletes testem lett, fantasztikus kisugárzással karöltve. Ezt égi jelnek vettem, van Isten, gondoltam, mint később kiderült van, de nem egészen mégsem. A lényeg, hogy Kláritkeresve kimentem az utcára és a jövő köszönt az arcomba. Nagyon király helyre kerültem, egyetlen hiányérzetem az a fruska volt. Találkoztam egy kígyóbűvölő gyerekkel, akinek már a nevére sem emlékszem és később Lynarinnal. Ő éppen a megmentésemen fáradozott, de tuti, hogy esélytelenek voltak azok a jelentéktelen figurák, akik belém kötöttek. A végén még találkoztam Drabussussalis, meg a lányával Miurával, aki volt szíves elvinni a dombokhoz. Később megérkezett az én kis drágám új testben és kifosztottunk egy boltot, hogy legyen új rucija. Hát nagyjából ennyi, ami említésre méltó.
MET I.: Röviden. Én és még néhány lény (köztük Hirig szívem is) láttunk egy hirdetést, ahol magas jutalomba részesülhetünk. Volt valami trükkje is, de arra már nem emlékszem és rébuszokban beszélt (erre viszont emlékszem -.-), mármint a feladvány, hogy megtaláljuk azt a valamit. Aztán jött valami fószer, elküldött minket az alakváltók városába és ott megtudtuk, hogy a toll (mert egy madártollért ajánlottak sok-sok pénzt) hollétét a kapuőr tudja. valami róka fogadóban is megszálltunk, ha jól emlékszem a farkascsaj, meg fura fickó jól elvoltak. Aztán elmentünk másnap a kapuhoz, ott a szerencsétlen jóember elmondta, hogy a javasasszony biztos, hogy tudja, hoyg hol van a toll... Itt már kicsit untam, hogy összevissza küldözgetnek, mint a mesében, és mindenkinek vinni kell valamit, hogy a végén tiéd legyen a főnyeremény. Elmentünk Hiriggela tollért, de ott elbájolt minket az asszony, fene a jó dolgát. Odaadta a tollat, mi meg el akartuk vinni Merlinnekegy útvesztő közepébe, de ott már várt ránk az okostojás, "énleszekalegkirályabb" József. Mindenesetre elvette a tollat, mi viszont kaptunk pénzt, még ha nem is annyit, amennyit ígértek.
MET II: Először is,Kláribabával találkoztam, aki szintén átjutottLaila Finisse néven. Gyorsan betörtünk egy boltba neki ruháért meg vettünk egy motort és elmentünk egy szabadabb területre jól érezni magunkat. Ezt jól megzavarta Cassandraa minden lében kanál kiscsaj, aki látnoknak hitte magát, vagy mi. A lényeg, hogy ott megjósolta, hogy én leszek egyszer a főnök, de mondjuk ezt eddig is tudtam, meg arra kért, hogy menjünk el egy kastélyba, mert az milyen jó lesz. Előbb azért, mi megtettük, amit megkövetelt a haza, utána elmentünk oda. nem kellett volna. Jött a Grafitceruzaa hülye kutyájával, Aricha vámpír, de Hirig is ott volt végre, egy normális arc. A lényeg, hogy menekülnünk kellett, mert jöttek a vérszívók. Aztán született egy kiscsaj, ha a jól emlékszem és a vérszívópáros elvitt minket a véres erdőbe, ahol elaludtunk. Ott halt megLaila . Én viszont kiszabadultamHiriggelegyütt, meg néhány tündérrel is. Aztán mi is volt? Ja, igen. Közben ám nagy erőkre tettem szert, de jöttek a nagy fejek, Hirigbőlpedig kőhordozó lett. Danu segített, enyém lett maszk, amit később Lynarinnak, kellett leszállítanom. Végül is megúsztuk valahogy Hirig babával, ő elment a saját népéhez, én meg az enyémhez.
Danu Gyeremekei: Egy elementál érkezett a lakrészembe, mikor visszatértem a Sötét királynőtől. Nem sokáig pihenhettem, Danumegbízást adott, hogy kísérjem el az egyik fajtársam a Vénekhez. Nos, nem tudtam kik azok, meg merre járnak, de azért találkoztam Tessával, a Homok Hölgyével. Egy idegen vezetett el minket a Vénekhez, szintén egy Sidhe, a nevét nem is jegyeztem meg, nem sokáig szórakozott, nagyjából fél óra alatt odaértünk Tessávalés a kutyával, amit a tűz elemi síkjának urától kapott. A vének nem tudták miért érkezünk, de a királynő feltűnt és mágiát kért kölcsön, bármennyire is furcsán hangzik ez. Először vonakodtak, majd megadták a kért hatalmat. Én és Tessavoltunk a hordozók, a szent mágiának, arra emlékszem, hogy mindent tudtam, de a lényeg, hogy megmaradt néhány dolog végezetül, amire szükségem volt. Kiderült nemsokkal ezután, amikor megkaptuk a mágiát, hogy Danu fertőzését meg kell állítanunk és ehhez szükséges a vénektől kapott felfoghatatlan erő. Megérkezett Lucifer, a Bevégzés Bárónője, néhány angyal, és még egy kis goblin is. A szertartás sikeres lett, Lynarin megszülte a tisztító fajzatot, az pedig megtisztította Danut. A kis goblin pedig megmentett sok millió életet... Én pedig megkaptam A koronát egyelőre megőrzésre, ha az utam továbbra is így folytatom, a fejemre kerülhet. Laila pedig örökre a szívemben marad, tudom, hogy nem pusztult el a lelke.
MET III: Hirigtőljött egy üzenet, hogy megvanIeas! Nem érdekelt a kis féreg, hanem az, hogy Hirig bajban lehet, és ha már félisteni testvérek vagyunk, csak elmegyek megmenteni, nem beszélve arról, hogy már fullasztó volt, hogy nem látogattam ki régen a dombból. Kiderült, hogy Fiona is benne van az egészben, és ez kezdett már "gy", mint gyanús lenni. Gyorsan el is indultam az elementál-jelentések nyomán H'Sekiratba. Amint megérkezek, megkapom az újabb információkat, de az Ieas-Hirig duó egy fővel növekszik, méghozzá Trish-sel! A kis farkaslányhoz fűződő viszonyom csak még jobban motivál, hogy megtaláljam őket. Nem mellesleg a Stockbauer rezidenciához vezetnek a nyomok, ahol találkozom egy furcsa szerzettel, egy Kelyim Estwor nevű tündérrel. Nagyon fontos neki Hirig, a kis dühöskének udvarlója akadt. Kis eszmecsere után, egy ködös helyre vezet az utunk, ahol végre lerázom a csávót, illetve elmegy magától, és találkozom Hiriggel. Összeborulás, miegymás. Danujelenléte elnyomva egy szentségtelen helyen, ezt kell feloldanunk valahogy. Miközben szigetezünk, megérkezik Wen/Zenen, aki különös játékot űz velünk, de annyira nem érdekel, hogy már fáj. El akarok jutni Ieashoz, hogy véget vessünk ennek az őrületnek. De előbb kapok egy jóslatot:
Mikor minden remény elvész a Dombok rejtekében,
S az Ősi Földek zengik az Elveszett Testvért,
Repülj értem tüstént viharok szelében,
Legyőzöm az ellent, az Örök Királyt védem,
Immár Avalonban a Nap új hajnalra kélt
Kiderül, hogy le kell menni a lidércflottához, ahol még valami előlép a homályból. Hirig valami kimondhatatlan (Nikimicuka, vagy ki a tök, a nevekben sosem voltam jó) nevű Sidhe valamilyen leszármazottja és, ha minden jól megy, kiengedi az itt raboskodó lidérceket.
Mindennapok: Az egyik nap pihenésképpen úgy gondoltam, hogy elmegyek H'Sekiratba egy kicsit pihenni, tehát nagyjából semmit sem csinálni. Beültem egy kis kávézóba, egy darabig nem háborgattak, szóval jól érzetem magam, egy kicsit lazíthattam. Aztán odaült hozzám a egy kirívóan dögös csaj, Evangeline Stockbauer. Beszélgetni kezdtünk, és nagyjából egyre járhatott az agyunk, hogy hogyan cserkésszük be a másikat. legalábbis Trish hagyta magát. Meglepetésemre Fiona is megjelent egy kicsit, a saját stílusában haverkodtunk, majd elszelelt, "nem akart zavarni". Trish nem sokkal ezután bemutatta nekem a JAV klubbot, ami egy gazdag szórakozóhely. Mi pedig jól elszórakoztunk egymással, amíg Trishről ki nem derült, hogy vérfarkas, és éppen az én csodálatos testemre fáj a foga. Egy probléma volt ezzel, hogy szó szerint kellett érteni. Miután elhárítottam a problémát, Trish felébredt és elnézést kért. Kicsit beszélgettünk a farkasokról és a Sidhekről, majd megmutattam neki a várost felülről. Aztán elmentünk a testvére, Saskia bemutatójára, aki egy népszerű holomodell. Még el sem kezdődött a bemutató, máris gyilkosság történt. Saskia dublőrét ölték meg, ráadásul volt a halott maradványai közt egy ruhadarab, amelynek a színe olyan volt, mint a húgocska aktuális ruhája. Végül is nem maradtunk, hanem inkább az éjszakai tornagyakorlatokat választottuk Trishnél.
Teljesült álmok, életcélok: Repülés, gazdagság
Titulus: Arisztokrata, a Levegő Lordja
Kapcsolatok:
- Hirig (tündér, JK) - az én kis tündérbarátom, az egyetlen aki megmaradt nekem a múltból
Arich (vámpír, JK) - köpönyegforgató vámpír, de mit is várhatnánk egy vérszívótól?
Laila Finisse (vadász-vámpír, JK) - Klári, a tökéletes nő. Halott szerelmem, soha nem feledem ♥
Miura (Arany Sidhe, NJK) - gyönyörű és segítőkész, a Főnök lánya
Lynarin Seeragic (Fekete Sidhe királynő, JK) - a tökéletlenek úrnője, de megvagyok vele
Fiona Freefall (vérfarkas, JK) - nagyszájú farkascsaj, de egész jól néz ki
Drabussus (Arany Sidhe, NJK) - Ő a főnök... Még...
Nostrefat (vámpír, NJK) - félelmetes vérszívó, nem nagyon volt dolgom vele
Cassandra (mágus, NJK) - idegesítő kiscsaj, aki nem mond el semmi konkrétumot, csak rávesz minden hülyeségre
Merlin (mágus, NJK) - egész jó srác lenne, ha nem rángatna folyton minden felé
Valentin & Valentina (vámpír, NJK) - undorító vérszívópár, nagy-nagy arccal
Graefit (mágus, NJK) - kutyás fennhéjazó, vigyázz harap!
Naryky Charygyen (Alakváltó, JK) - Szimpatikus srác volt, de eltűnt
Kira (Vámpír, JK) - jelentéktelen vérszívó, ő is eltűnt
Leise asszonyság (Boszorkány, NJK) - Merlin ismerőse, de egyszer fejbe verem
Omril (alakváltó kapuőr, NJK) - Leise volt kedvese, egy összetört szerencsétlen
Kaeron Alerosian (Arany Sidhe, JK) - még a megérkezésemkor találkoztam vele, volt egy állata, eltűntek
Tessa T'Ziczmesa (Arany Sidhe, JK) - az Üveg Úrnője, jó páros lehetnénk, kedvelem
Evangeline Stockbauer (vérfarkas, JK) - a legszebb nem sidhe, akivel találkoztam, belevaló csaj , kapcsolatunk elég impulzív
Kelyim Estwor (Tündér, NJK) - modoros Tündér, aki Hiriget félti
Wen/Zenen - (Lidércek,NJK) - nagyzoló hülyegyekerek, főleg az utóbbi
Népszerűségi ráta: Alakváltók körében névről ismert, Mágusok körében szintén. A jó oldalon áll, Danu kegyeltje. A Ragyogó udvar befogadta.
Beilleszkedettség: 90 %.
Összes pénz: 3550 MŁ
Ebből elköltött: 1200 MŁ
Maradék: 2350 MŁ
Vagyontárgyak és felszerelés: Tag Hauer karóra, Dashmax motor, "Ott lesz a zsebetekben egy kis zacskó, van benne egy világító folyadékkal teli nyakláncra fűzött fiola. Mellette egy kis cetli, amire az van írva, hogy törjétek el, ha bajban vagytok, és jön a segítség.", Gwidion koronája, üveggolyó, ami egy jóslatot rejt
Otthon(ok): Tündedomboknál egy lakrész
Áthozott hozzászólások száma : 283 + 20 költözés miatt: 303
Főkarakter: -
Eddigi eredmények: -
Staff-pozíció: Moderátor, világfejlesztő